بارسلونا از دور رقابت های قهرمانان اروپا حذف شد

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 2 دیدار به پایان رسید. در یکی از دیدار‌های برگزار شده آتلتیکو مادرید تیم آماده این روزهای فوتبال اروپا موفق شد شگفتی سازی کند و بارسلونا را از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند.

بازیکنان آتلتیکو مادرید در این دیدار سراپا حمله شدند و خیلی زود با ضربه کوکه در دقیقه 6 گلزنی کند. بازی طوفانی آتلتیکو به حدی بود که این تیم در نیمه نخست چهار بار دیرک دروازه بارسلونا را به لرزه درآورد و موقعیت‌های زیادی از دست داد. البته بارسایی‌ها به لطف حرکات انفرادی نیمار و مسی در چند صحنه خطرناک ظاهر شدند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر میزبان به پایان برسد .

در نیمه دوم بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و حتی می‌توانست با ضربه مسی به گل برسد که موفق نبود. آبی و اناری‌ها که خود را حذف شده می‌دیدند، سراپا حمله شدند اما راه به جایی نبردند تا آتلتیکو مادرید با ارائه یک بازی زیبا و منظقی با نتیجه یک بر صفر بارسلونا را شکست دهد و به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. به این ترتیب بارسلونا پس از هفت بار پیاپی نتوانست به جمع چهار تیم برتر اروپا راه یابند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 21 / 1 / 1393برچسب:, | 16:43 | نویسنده : محمد جواد ملائی |